CONTOH SOALAN PTD PDF

Inspired? Create your own Haiku Deck presentation on SlideShare! GET STARTED. Ni soalan senang ditanya tp susah nak jawab.. Emmm.. . Contoh soalan yang dia tanya. Jgn anggap peperiksaan PTD nie sgt menakutkan. Kepada calon yang akan menduduki Peperiksaan Jawatan Pegawai Tadbir Diplomatik Gred M41 pada 13 April , boleh mendapatkan.

Author: Arajora Dougul
Country: Panama
Language: English (Spanish)
Genre: Photos
Published (Last): 3 January 2015
Pages: 388
PDF File Size: 7.73 Mb
ePub File Size: 3.25 Mb
ISBN: 144-7-25355-635-7
Downloads: 69394
Price: Free* [*Free Regsitration Required]
Uploader: Maujora

Lepas tu umur Braper. Lepas tu ada soalan matematik tingkatan Padahal semua orang melihat pada perarakan masuk tu. Bg aku soalan kira2 la yang agak susah dan rumit. Monday, November 30, Pesanan Boss Saya. Semuanya datang sekali lalu.

Aku tak tahu apa perasaan aku pada ketika itu. Hingga buat panel interview tergelak. Satu lagi soalan yang org tanya aku. Bangga sebab aku salah seorang daripada PTD. Tp jgn laa ikut jejak langkah aku nie.

Amik tag nama untuk konvo satgi. Ada gak laa kawan2 aku cakap. Protokol kena jadikan nombor Ada ke raptai nie berlangsung sampai petang Boleh laa jugak layan untuk hilangkan bosan. Ada pengenalan,ada sekurang2nya 3 isi,kesimpulan dan penutup.

  COURS SEMIOLOGIE MEDICALE PDF

Hanya satu yang aku tanamkan dijiwa aku. PTD ngan bercerita nie aku rasa memang tak boleh dipisahkan laa. Tapi sebab nak jadikan konvo nie berjalan dengan lancar dan bergaya.

So nie aje yang dapat aku bagi tips pada masa nie. Contoy korang dah ada ijazah. Mengarah laa kejer nyer. Sbb kat dalam buku nie la yang paling banyak kuar soalan objektif.

Soalan apa yang susah dijawab masa sesi temuduga PTD. Kalau laa aku tau perkara nie akan berlaku. Lepas tu kiterorang pergi laa daftar dulu.

Buku yang korang buleh rujuk: Karier aku takkan bermula dan berakhir di Terengganu. Mesti kena wat kali. Berbaris ramai2 untuk seisi bergambar. Aku teringat kata2 Boss aku. Dengan segala susah payah soslan aku selama ini terbalas.

8 best EXAM ONLINE PTD images on Pinterest | Education, Learning and Onderwijs

Aku tiba2 jadi beremosi. Mungkin aku bernasib baik. May be kalau dulu tak berprotokol sangat kot.

Bagi tau asal kat mana. Kalo tak kejer dan buleh rilek. Bukan aku tak tgk blog aku nie. Ada soalan objektif dan esei. Bukan je aku sorang yang merungut sebab lapar. Rupanya hari raptai adalah lebih teruk dari hari kejadian sebenar.

  GLORIA VICTIS ORZESZKOWEJ PDF

Semasa perarakan masuk tu. Kena jawab dalam bahasa Inggeris laa jugak. Bukan penganjur nak susahkan kiter orang. Jadi aku sangat menghargai jawatan aku sekarang.

PTD ada 2 F. Lepas tu cerita entah apa entah. Aku amat menghargai Jawatan PTD ini kerana Soalan yang berkaitan Bahasa Malaysia. Bangga gak seposen biler ada org kata begitu. Kena buat stail SPM pyd.

Aku HiDuP dALaM bLuEs

Memang seharian tu aku kebulur. Kalau boleh tulisan nie buat yg paling cun laa. Bagi exam essay English dan objektif.